Sourozenci Malfoyovi 1

 

Kapitola 1

Po pádu lorda Voldemorta se děti vracejí do Bradavic i naši hrdinové, Harry, Ron a Hermiona. A netuší, že má do školy přijít nová dívka. De jejich ročniku. 

A to jsem já. Sestra Draca Malfoye. Raven Malfoy. Jsem jeho dvojče. A důvod proč jsem nebyla doma, je ten že skrývám v sobě ohromnou moc. Umím cestovat  casoprotorem a  dimenzemi.  Stejně jako Draco jsem blonďatá a mám zelené oči. Ale to se dá čekat, že? Když jsme dvojčata. 

A teď konec vykecání, jde se vrhnout do příběhu. 

Společně s prvňáčky jsem vešla do velké síně. Cítila jsem na sobě pohledy ostatních. No jo, přišla celebrita. To čučíte, co? Myslela jsem si. Řada se zastavila a my čekali až ředitelka nás začne vyvolávat, aby nám na hlavu nasadila tu věc co vám vygumuje mozek. Teda pardon, to je jiná realita. V tyhle vás rozřadí do kolejí. 

„Ravena Malfoyová.” Všichni ztichli. 
Konečně jsem přišla na řadu já. Prosadila jsem, svoje úcty hodné, pozadí na stoličku. A nějaká profesorka mi nasadila na hlavu Moudrý klobouk. Ozval se hlas, v mojí hlavě.

„Složité, velice složité. Na Malfoye. Máš odvahu a čest. Ochráníš své přátele před jakýmkoli nebezpečím. Ale nikdy se nesnížíš na postavení zla. Jsi velice loajální, zvlášť k rodině a přátelům. Pro ně seš ochotna se obětovat. Jsi velice inteligentní a důvtipná. Ale když ti někdo ublíží umíš se velice ošklivě pomstít. Nevím kam tě dát. Kam chceš tedy ty?” 

„Zmijozel, budu pokračovat v rodinné tradici.” Řekla jsem v duchu.

„Tak ať je to tedy Zmijozel!” zakřičel nahlas. 

Celý zmijozelský stůl začal tleskat. Jen tleskejte, přichází vaše královna. Posadila jsem se vedle Draca. Hned se s semnou dala do řeči jeho kamarádka Pansy. Nebyla špatná, když ji kouzelník znal. Jen velmi dotěrná. Dříve ji vadila mudrozený, ale po té válce se změnila. Stejně i můj bratr. Který se rozhodl omluvit se Grangrové a vyznat city Potterovi.

McGonagallavá měla ještě nějaké varovní řeči, pak tleskla a objevilo se jídlo. Nabrala jsem si výtečné kuřecí křidélka a stehýnka. Vaří tady lépe, než v Americe. Kde jsem byla na kouzelné škole. Ale tam jsem ztrávila málo času. Protože si mě tam vyzvedl Brumbál a posla mě bojovat proti jeho temném já. V pararelních vesmírech. Který byl mnohem silnější, než Voldemort. To fakt není fér, vyřídíte jednoho z nejmocnějších bytostí z paralelních světů. A nikdo o tom neví. Ale to je úděl řadu Věčného plamene. Řad Věčného plamene je skupina hrdinů, kteří bojují proti největším hrozbám paralelních dimenzí. 

Pak jsem odešla s ostatními na pokoj. Co se dělo dále napíšu později. Tak ahoj a těším se na vás příště. 


Komentáře