Sbohem lásko

 Lan Wangji se k Wei Wuxianovi začal chovat hrozně, po roce partnerství. Za za každou chybu ho trestal. I za hloupé vtipy dostal Wei tvrdý trest.


Wei Wuxian jednoho večera po trestu se rozhodl to přestat trpět. Když Lan Wangji spal sbalil svoje věci a odešel pryč. Napsal svému bývalému vzkaz. 

Drahý Lan Zhane, až si to přečteš budu už pryč. Miloval jsem tě, ale ty jsi se začal chovat jako hovado. A já odmítám trpět tvoje hloupé tresty a nálady. Bolí mě to od tebe odejít, ale nedáváš mi na výběr. Možná si teď budeš myslet, že jsem tě nikdy nemiloval. Ale to je lež, miloval. Ale ty jsi z lásky udělal strach. A z toho vnikla nenávist. Mrzí mě co se s námi stalo, ale já už dál nemůžu. Rozloučil bych se, ale to by bylo moc bolestivé, pro oba. Tak navždy sbohem.

Tvůj Wei Ying 

Komentáře

  1. Je to spíš takové krátké rozloučení s láskou než povídka. Chápu, proč ses z toho potřebovala vypsat. Máš moc u plnou podporu. Ale povídka to není, tak možná drabble, nebo double drabble... Prostě jen takový střípek.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat