Královské srdce 1


Pohled Loralie

Kapitola 1


Král s královnou z království Centruie pořádají bál pro princeznu. Lunu. Aby se provdala a já jsem tu jako číšnice. A moc mě to nebaví. Pracuju tady jen proto, že jsem se na první pohled zakoukala do královny Vivie. 


Jsem tu už týden. A královnu jsem potkala mnohokrát, ale ještě jsem s ní nikdy nemluvila. Moc se na to těším, i když vím, že z toho nic nebude. 


Zrovna ke mě přistoupil pán, co si vzal z podnosu, co jsem držela sklenku vína. „Taková krásná kočička a služka,” zapředl úlisně.


Si děláš prdel. On mě jako balí? „Co je ti po tom,” zasyčela jsem jako zmije. „Ale ale kočička má drápy,” zapředl a pleskl mě přes zadek. 


Já vypískla a pak jsem se zahanbeně rozhlédla kolem. Setkala jsem se s pohledem královny. Sklopila jsem pohled. Ten chlap mě chytil za zadek a zmáčkl ho. Mě se chopil takový vztek, si dělá prdel. Ale než jsem stačila něco udělat ozval se hlas. 

„Ten muž vás obtěžuje slečno,” 

Otočila jsem se. No ty vole královna na mě mluví. Vzpamatovala jsem se a kývla. 


Ona luskla prsty a přišel její doprovod, který se chopil opilého muže. A odvedli ho ven. 


Královna mě chytla za ruku a odtáhla na balkon. „Děkuji,” Zmohla jsem se jen na toto. 

„To nestálo za řeč,”řekla svým medovým hlasem. 


Na balkoně se zastavila. A pustila moji ruku. Moje tváře hořely. Jsem sama na balkoně s královnou! No páni. 


„Tady budeme mít aspoň soukromí.” řekla a chytla mě za bradu. A naše rty se setkaly. Ona mě políbila! V břiše se mi rozlétlo snad milion motýlků. Začala pohybovat rty a já to opakovala. Její rty byly jemné. A sladké. 


Ona se odtáhla a zasmála se. „Co tak zíráš?” optala se se smíchem. 


„Co co to děláte?” zeptala jsem se jen. 


„Líbám tě.”


„Ale proč.” Řekla jsem. 


„Protože se na bálu strašně nudím a také se mi líbíš.” sladce se usmála.


Komentáře